21 жовтня
Математика
Дата здачі: Завтра
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema2/lessons/25
20 жовтня
Математика
Дата здачі: Завтра
19 жовтня
Українська мова
С.48-49 читати і переказувати.Скористайтеся схемами, планом і лінійкою часу с. 50.Виконайте письмово завдання на с.50 (чолокічок з ручкою)
Математика
1.Друкований зошит с.12
2.Домашнє завдання підручник №232,233
ЯДС
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema2/lessons/19
16 жовтня
Математика
1.Повторити таблиці множення та ділення на 2,3,4,5. 2.Письмово виконай задачі №222,223 3.Усно виконай №224,225.Письмово №226,227
Українська мова
1.Повторіть алфавіт
2.Усно опрацюйте В.2 с.46 В.3 с.47
3.Вивчіть напам'ять які приголосні чергуються в корені слова.
4.Письмово виконайте В.4 с.47 ( завдання під таблицею)Запишіть слова ,підкресліть приголосні ,що чергуються , визначте корінь у всіх словах з урахуванням чергування приголосних.
ЯДС
15 жовтня
Українська мова
1.Повторіть : а,о,у,е,и,і - це звуки голосні. Щ - завжди позначає 2 звуки ( ш ч ) Ї - завжди позначає 2 звуки (й і ) Й - завжди м'який Якщо (я,ю,є) стоїть на початку слова, після голосного, після апострофа - позначають 2 звука Я (й а) Ю (й у) Є (й е) В решті вападків пом'якшують попередній приголосний і від нах залишається голосний від Я (а),Ю (у), Є (е) Якщо після приголосного стоїть І обо Ь знак він пом'якшеця. Буквосполучення ДЗ ДЖ позначають 1 звук. 2.Повторіть ( вивчіть)алфавіт. Всі приголосні , що розташовані в алфавіті до О є дзвінкими , окрім К. Всі приголосні , що розташовані в алфавіті після Щ є глухими, окрім Р. Це потрібно знати напам'ять. Домашнє завдання :Виконати завдання до тексту "Українська пустеля та рожеве озеро" с.6-7 (Читаємо уколі друзів)
Математика
Закріплюємо вивчине :друкований зошит с.11.
1. Повторити (вивчити) табличку множення та ділення на число 5.
2. усно опрацювати №213-218
3. Домашня робота:№220 ,221.
ЯДС
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema2/lessons/15
Обов'язково виростіть свій кристал сковиставшись порадами на с.58 - 59.Фото робіт надішліть коли виростуть ваші кристали.
13 жовтня
Математика
Дата здачі: 15 жовт.
Дата здачі: 15 жовт.
12 жовтня
Математика
1.Повторити таблицю мнодення і ділення на числа 2,3,4. 2.Повторіть правила : знаходження невідомого множника , невідомого від'ємника. 3.Усно виконай № 189, 190,191,192,195. 4.Письмово № 193,194,196. Домашнє завдання №198 ,199.
Українська мова
1.Перегляньте відео. 2.Усно виконайте В.1 с.43. 3.Письмово В.2.3. с.44 Домашнє завдання с. 44 В.5.
ЯДС
9 жовтня
Українська мова
1.Повторити , що таке казка. 2.Прочитати казку с.41-42 3.Визначити головного героя 4.Підготувати детальний переказ першої частини (усно) спираючись на схему с.43 У переказі не вживати репліки.
Математика
1.Усно виконати №180
2. Повторити таблицю множення і ділення числа 4
3.Письмово виконати №182,183,185,186.
ЯДС
8 жовтня
Українська мова
Орфограма Підручник с.38 Вивчити правило у синій рамочці. С.39 заисати таблицю в зошит.Внести в неї слова.Словникові слова запиши окремо.
Математика
Виконати завдання у друкованому зошиті с.10.Повторити , що таке половина( одна друга) , що таке третина ( одна третя)
Підручник с.29 №178
ЯДС
7 жовтня
Математика
Повторіть таблицю множення на 3 Письмово виконайте №170,171 Усно виконайте №172,173 Розріжте яблуко на 3 рівні частини.Візьміть 1 частину.Це буде третина,або одна третя. Письмово виконай №177,179
ЯДС
Українська мова
Повтори правило с.37 Уважно прочитай завдання В.4 с.38. В.5.с.38.Виконай вправи письмово. У книжці "Читаємо в колі друзів" прочитай оповідання с.6-.7 Письмові завдання до оповідання виконувати не потрібно
6 жовтня
Математика
Підручник с.26 розгляньте № 161,162,зверніть увагу на правило у червоній рамочці.Поясніть ,що ціле яблуко , це 1 , якщо його розрізати на 2 частини і взяти одну половинку ,це беде одна друга.
№ 163 усно №166,167(письмово) .Зверніть увагу , щоб знайти половину ,потрібно число поділити на 2.
Пригадайте: у разів менше виконуємо дію ділення
у разів більше ваконуємо дію множення
на більше дія додавання
на менше дія віднімання
№ 168 письмаво
ЯДС
Українська мова
Розгляньте В.1 вивчіть правило.Виконайте В.2,3.письмово с.37
5 жовтня
Математика
Друкований зошит с.9
Підручник с. 26 № 159,160
ЯДС
Українська мова
Підручник с.35 В.6 с.36 В.1 В.(чоловічок із зошитом)
27 травня
Українська мова
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-164
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/35.3-4
26 травня
Математика
Діагностичну роботу написати на окремому листочко . Надіслати фото , а листочок зберігати.
Діагностична робота
1.Обчисли значення виразів
4 * 5 + 18 ( 37 - 29 )* 7
45 + 6 * 6 4 * ( 27 - 17)
81 - 9 * 9 6 * 7 - 24
7 * 9 - 35 45 - 9 * 3
2. Розв`яжи задачу
Школярі посадили 9 саджанців дуба , а сосни у 4 рази більше , ніж саджанців дуба.
Липи - на 18 більше , ніж саджанців дуба і сосни разом . Скільки саджанців липи посадили школярі ?
3. Порівняй вирази , поставивши замість крапок відповідні знаки
54:9 ... 54-9 4*8+4 ... 8*4-4
8*7 ... 8*6+8 0*9 ... 0+9
2 дм 8 см ... 10 см 75 хв ... 1 год 10 хв
4.Знайди значення виразу а : 3 + а , якщо а = 12
5. Накрсли прямокутник довжина якого 6 см , а ширина у 2 рази менша . Обчисли периметр прямокутника
6. Постав дужки так , щоб рівності стали істинними
10 : 2+3 =2 10+25:5 =7
Оцініть роботу.
Українська мова
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-158-159-1
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/34.5-6
25 травня
Українська мова
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-156-157
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-156-157-2
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/34.1-2
https://svitdovkola.org/2/lessons/34.3-4
22 травня
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/33.6-7
https://svitdovkola.org/2/lessons/33.8
Українська мова
21 травня
Українська мова
Діагностичну роботу написати на окремому листочку.Надіслати фото , а листочок зберігати .
21 тровня
Діагностична робота
Досліджую речення
1 - 6 завдання - тестові завдання , потрібно вибрати одну або декілька варіантів відповідей . 7 - 8 завдання - виконуємо письмово.
1. За метою висловлювання речення бувають ....
а) окличні , неокличні ;
б ) розповідні , окличні ;
в ) розповідні , спонукальні , питальні ;
2. За інтонацією речення бувають ....
а) наказові , питальні ;
б) розповідні , спонукальні ,питальні ;
в) неокличні , окличні ;
3. Визнач речення за метою висловлювання
" Виконуй правила дорожнього руху ."
а) розровідне ;
б) спонукельне ;
в) питальне ;
4. Визнач речення за метою висловлювання
" Чи любиш ти читати книжки ?"
а) розровідне ;
б) спонукельне ;
в) питальне ;
5. Знайдіть головні слова в реченні
" Дуже здивувала своєю поведінкою мудра черепоха ."
а) мудра черепаха ;
б) здивувала черепаха ;
в) дуже здивувала ;
6.Знайди правильні твердження
а) перше слово в реченні пишемо з великої букви ;
б) в кінці речення може стояти крапка , знак оклику або знак питання ;
в) в кінці речення ставимо кому ;
г) слова в реченні пов`язані між собою;
7. Запишіть речення і підкресліть головні слова
Розквітли влітку лісові дзвіночки .
8. Запиши речення і встанови зв`язок слів у реченні
Дзвенить у лісі веселий струмок.
Струмок ( що робить?) .....;
Дзвенить (де ?) .......;
Струмок ( який ?) .....;
Оцініть роботу !
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/33.4-5
Математика
Задача
На подвір`ї лісової школи гралися мишенята. Почувши дзвінок , 12 мишенят втекли , а решта поспішили до класу і рзсілися по 4 на 8 лавочок. Скільки мишенят гралося на подвір`ї ?
20 травня
ЯДС
Українська мова
Математика
Задача
На галявині пустували жовті , сині й зелені бабки . Жовтих було 17 , синіх - на 15 більше , ніж жовтих , а решта - зелені . Скільки було зелених бабок , якщо всіх їх - 70 .
3*9+14 3*7+65
5*9-27 38-4*7
52+6*2 33+5*7
25+3*8 34+5*6
19 травня
ЯДС
Математика
40+25-14 4*6:3
54-27+35 32:4:2
93-13+5 (15+15):5
28+53-45 25-12:2
100-27-12 17+18:3
8*2:4 27:3+8
3*3*5 (45-30):3
21:3*2
Задача
Повар приготував 54 млинці з начинкою : 13 -із сиром , 24 - з м`ясом , а решту - з варенням . Скільки млинців з варенням приготував порар?
18 травня
Українська мова
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-150-151
ЯДС
Математика
Задача
Маса дині 8 кг ,а гарбуз на 32 кг важчий .У скільки разів гарбуз важчий за диню ?
15 травня
Українська мова
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-146-147
ЯДС
14 травня
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/32.5-6
Математика
25+34+21 (14+16)+25
56-24-13 95-(35+16)
35+21-45 72-(56-34)
38+36+10 36+(58-46)
74-41-22 (15+47)-24
Задача
Гончар виліпив із глини 25 кошенят, 15каченят,а півників - свистунців - у 5 разів менше , ніж кошенят і каченят розом.Скільки півників - свистунців виліпив гончар ?
13 травня
Українська мова
Підручник с.78 вивчити 13 радочків вірша (надіслати відео запис)
Вивчити правило с. 79.Опрацювати 46-47 у друкованому зошиті.
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/32.1-2
Математика
Пройдіть тест
12 травня
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/31.5-6
https://svitdovkola.org/2/lessons/31.7-8 ( якщо немає зошита виконайте роботу на окремому листочку, та зберігайте його)
Українська мова
Підручник с.124 № 2 с. 125 №3 ( усно) с.125 № 4 № 5 ( письмово )
8 травня
Українська мова
Спиши текст(каліграфічно) та встав пропущені букви замість крапок.
Калина
Ось і літо.Стало тепло й сон..чно. Край лісу з..леніє калина. Незабаром на її гілочках з..являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили л..источки на ній? Ніби їх ма..стер вимал..вав. Калина - чудова рослина. Люблят.. її в Україні. Це наш народний с..мвол і краса.
ЯДС
7 травня
Українська мова
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-140
ЯДС
Математика
Пройдить тести за посиланнями
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=477912
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=143441
6 травня
ЯДС
Ураїнська мова
Математика
Підручник с.123 №1№2(усно) с.124№6 №7(письмово)
Зразок виконання №7
Якщо а=64,то а:8+20=64:8+20=
4 травня
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/30.6-7
Математика
4*6-11
20:4+2*7
16:2+14:2
5*6-20:2
3*7+12:3
25+32:4-2
50+2*5*3
Задача
На свинофермі було 48 поросят , а дорослих свиней - у 8 разів менше.
Скільки тварин живе на свинофермі разом?
Пройдіть тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=601748
Українська мова
Диктант
30 квітня
Математика
Пригадайте , що арифметична дія ділення пов`язана з арифметичною дією множення. Також назви компонентів дій ( множник множник добуток) (ділене дільник частка)
На с.122 усно розгляньте №1.Зверніть увагу на правила.
Ділене : Дільник = Частка
? : 5 = 7
7 * 5 = 35
Пригадайте підказку : якщо числа стоять поряд , вони дружать, це означає , що потрібно множити.
36 : ? = 6
36 : 6 = 6
Пригадайте підказку : якщо числа стоять віддалено , вони сваряться, отже потрібно ділити.
? : 7 =6 24 :? = 8
28 : ? =4 ? : 5 = 6
? :4 = 4 56 : ? = 7
36: ? =9 ? : 3 =7
? : 2 = 7 49 : ? = 7
Задача
На дерево сіли синички.Вони розташувалися на шести гілках , по 7 пташок на кожній.Скільки синичок сиділо на дереві?
міркуємо так:
Було - ? синичок
Розташувалися - на 6 гіл. по 7 син.
Ділене : Дільник = Частка ( знаходимо ділене)
? : 6 = 7
28 синичок сіли на гілки дерева , по 7 пташок на одну гілку.Скільки гілок зайняли пташки ?
міркуємо так:
Було - 28 синичок.
Гілок - ?
На 1 гілці - 7 синичок.
Ділене : Дільник =Частка
28 : ? = 7 ( знаходимо дільник)
29 квітня
Математика
Накресліть прямокутник із сторонами 3 см і 7 см.Знайдіть його периметер (сума всіх сторін)
Задача
На клумбі розквітнуло 42 червоних тюльпани , а жовтих - у 7 разів менше. Скільки всього тюльпанів розквітнуло на клумбі ?
https://svitdovkola.org/2/lessons/29.6-7
https://svitdovkola.org/2/lessons/29.8
Шановні батьки,пропоную вашим дітям взяти участь у олімпіадах з таких предметів:українська мова,математика,ЯДС.
Отримавши коди доступу (на кожен предмет окремий код) перейдіть за посиланням .Завдання потрібно виконати до 20 травня.
naurok.ua/start
27 квітня
Пригадайте з дітками віршик
Крапочка-розповідає.
Знак питання - запитає.
А знак оклику - кричить.
Хоче , щось наголсить.
Вивчіть вірш про спонукальне речення
Можна накричати ,
а краще попросити.
Щоби спонукати
Пройдіть тест за посиланням
Математика
Пригадайте назви місяців !!!
Підручник с.119 усно розгляньте №1 і 2. Письмово №3.
Підручник с.120 усно №4 і 5.
12:2+12 52-24:4
32:4+16 5*3+34
27:3-4 19-20:4
15:5+24 13+3*4
Прйдіть тест за посиланням:
23 - 24 квітня
Математика
Перегляньте відео за посиланням.
Задача
На подвір`ї гралося четверо мишенят , а білченят - у 7 разів більше.Скільки тварин гралося на подвір`ї ?
15+(21-14) 50+25:5 62-(22-5)
52-(31+21) 32-27:3 36:4:3
32+(100-74) 12:3+44 27:3*4
15+25-21 24+24:4 2*3*5
15:3*6 50-14:2 4*2*5
Пройдіть тест за посиланням
Українська мова
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/29.2-3
22 квітня
Опрацювати сторінку с. 37 у друкованому зошиті.
Пойдіть тест за посиланням (це важливо)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=621355
ЯДС
Математика
Виконайте усно №1,5.Письмово №6 с.118.
Задача
У маленькому акваріумі жило 6 золотих рибок ,а у великому - у 7 разів більше.Скільки рибок живе у двох акваріумах разом?
Зверніть увагу,що у схемі до задачі,якщо стоїть питання ( разом?) ставимо фігурну дужку,а не загострену з двох боків ,таку використовуємо ,якщо потрібно порівняти числа.
21 квітня
Українська мова
https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-126-1
Пройдіть тест за посиланням
ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/28.6-7
Математика
7*4+12 3*8-13
2*6+11 32:4*5
18:2-5 6*2+9*3
3*6+12 7*5+5*5
4*7-11 24:4+3*6
2*6:3 45:5+27:3
45:5:3 20:2-20:4
Задача
Корабель плив проти течії річки 24 дні ,а повертався за течією у 4 рази швидше.Скільки днів тривало це плавання?
17 квітня
Математика
50-25:5+2 (порядок дій :,-,+)
15:3+15:5(:,:,+)
18+24:3+2
52-27:3+2
35:5+24:3
5*7+6:3 (*,:,+)
55-40:5-7 (40:5,55-8,47-7)
Розгляньте правило у підручнику с. 117.
Усно розгляньте №1,№2 на с. 116.(зверніть увагу ,якщо мова йде про день,
1 год-13 год
2 год -14 год .........
12 год -24 год )
Задача №5,№6 с.117
ЯДС
Українська мова
Вивчити віш с.66 Впр.5 (по можливості надішліть відео)
16 квітня
Українська мова
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=698453
ЯДС
Математика
45:5+20:4 15:(12-9)
32:4+20:5 36:(24-18)
32:4+40:5 3*4+42+11
21:3+10*2 2*(36-31)
Задача
У змаганнях з плавання брало участь 48 моряків, а в змаганнях з бігу - у6 разів менше.На скільки менше моряків бігало ,ніж плавало?
15 квітня
Математика
45:5:3 22-3*7
27:3*5 12+3*9
20:4*3 13+32:4
4*3+15 24:3+32
Задача
Продавець продав за день 6 зубних щіток,а тюбиків зубної пасти - у 5 разів більше. На скільки менше щіток,ніж тюбиків пасти,продав продавець?
(схема до задачі аналогічна до вчорашньої,дивіться у групі.)
Накреслити квадрат (олівцем і лінійкою,по лініях клітинок,вершина на перетині чотирьох клітинок.) АВСД зі стороною 6 сантиметрів. Знайти периметер квадрата. Р=а*4
14 квітня
ЯДС
Виконайте завдання уроку 6-7 на окремому листочку(охайно)
https://svitdovkola.org/2/lessons/27.6-7
Українська мова
Математика
Підручник с.113 №1,2,3 виконайте усно.№4 (ж.)письмово в зошиті.
Задача
На великому дереві поселилося 24 сороки ,а ворон-у 6 разів менше.На скільки більше сорок,ніж ворон,поселилося на дереві?
Пройдить тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=947548
10 квітня
Математика
45:5*4 (69-34):535:5*3 25:(31-26)
5*4:2 40:(22-17)
6*2:3 (38-28):5
(34+11):5 24:6*5
Задача
Біля берега плавали 3 жовті медузи,2 рожеві,а блакитних - у 5 разів більше,ніж жовтих і рожевих разом. Скільки блакитних медуз плавало біля берега?
Пройдіть тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=794739
Українська мова
https://svitdovkola.org/2/lessons/27.1-2
https://svitdovkola.org/2/lessons/27.3-4
https://svitdovkola.org/2/lessons/27.5
https://svitdovkola.org/2/lessons/27.3-4
https://svitdovkola.org/2/lessons/27.5
9 квітня
Математика
переглянь відео
У підручнику ст.112 виконайте вправу 5 (усно); 7-8 (письмово)
ЯДС: Виконати завдання за посиланням
Образотворче мистецтво: Виконати завдання за посиланням (урок №3)
8 квітня
Українська мова: виконати завдання за посиланням
ЯДС: Виконати завдання за посиланням
7 квітня
Математика
Перегляньте відео попереднього уроку(26 березня)Пройдіть тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode= Код 226346
27-15:5 (12+18):5
43-35:5 (57-17):5
18+25:5 45:(51-46)
25:5+11 (21+14):5
40:5+14 20:(37-32)
Задача
На кущах живе 20 вавликів,а під кущами -у 5 разів менше.Скільки всього равликів тут мешкає?
Українська мова
Пройди урок 126 https://5208531.wixsite.com/distance-learning/urok-125
6 квітня
Українська мова
Пройди урок 125 https://5208531.wixsite.com/distance-learning/kopiya-urok-125
Пройди тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode= КОД 218763
ЯДС
Виконайте завдання уроку
26 березня
Українська мова
Пройди урок 124 за посиланням
Математика
Переглянь відео
Вконай завдання
Підручник ст.110№3 , ст.111.№7
ЯДС
Перейдіть за посиланням (Посилання) та виконайте завдання
24 березня
ЯДС
Підручник ст.59-61
друкований зошит ст.31-32
Українська мова
Підручник ст.59-61
друкований зошит ст.31-32
Українська мова
Пропоную весело і з користю провести час зі своїми дітьми. Прейдіть за посиланням та введіть свій особистий код (коди на закріплених зображеннях), щоб взяти учать в олімпіаді з української мови. Зверніть увагу, що завдання потрібно пройти за 40 хвилин vseosvita.ua/go;
Українська мова
Коди класу: 2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Бабенко Роман (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 15476331
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Гусаренко Віталій (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 94807476
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Пащенко Матвій (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 93963241
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Корчевна Дар`я (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 93358985
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Коваленко Ольга (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 93333892
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Шкурупій Віталіна (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 67202486
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Карпець Михайло (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 67067887
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Скубій Емілія (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 65659772
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Кузьменко Назар (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 61276755
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Костенко Варвара (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 52295804
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Даценко Кіра (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 44857281
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - -
Учень: Євреєнко Євгеній (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 35145449
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Мищенко Тимофій (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 31068259
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Учень: Каюн Ангеліна (клас: 2)
Введіть код доступу який отримали від вчителя 96344433
23 березня
Українська мова
Пройди урок 122 за посиланням
ЯДС
Підручник ст.57,58.Зошит ст.29,30.
Математика
(12-8)*2 20:2*5
54-32 :4 6*5:2
(45-9):4 23+3*5
5*(32-25) (12+15):3
18+4*6 (14+16):5
5*4:2 (20+12):4
3*3*5 (22-17)*9
5*6:3
Задача
В лагуні живе 7 рибин ,а крабів-у 5 разів більше.На скільки більше крабів,ніж рибин,живе у лагуні
20 березня
Пройди урок 121 за посиланням
19 березня, четвер
Я досліджую світ:
Переглянути відео
Українська мова:
Переглянути уважно відео:
Образотворче мистецтво:
Переглянути уважно матеріал на блозі Лариси Василівни.
http://motivazsjanova.blogspot.com/p/2.html
Виконати завдання!!!
Англійська мова:
Переглянути відео:
18 березня,середа
Математика:
1.Перегляньте відео . Вивчити таблицю множення на 5 .
Математика:
1.Перегляньте відео . Вивчити таблицю множення на 5 .
Пройти тест: join.naurok.ua за кодом 750987
Українська мова:
Діагностична робота по темі "Прикметник"
Пройти тест: join.naurok.ua за кодом 909249
17 березня, вівторок
Я досліджую світ:
Прочитати і переказати вдома текст " Про вівсяне печиво" с.64
Математика: Закріплення таблиці ділення на 4.
Опрацювати матеріал підручника с.102-103. Письмово впр.3,4,5
Пояснення: "чверть " - це четверта частина числа, тобто число потрібно поділити на 4.
Наприклад: Знайти чверть відрізка довжиною 8 см. 8см: 4=2 см. Отже, чверть відрізка 8см - це 2 см.
Українська мова:
1. Вивчити напам'ять вірш "Вже сонечко в море сіда" (за бажанням можна зробити відео і розмістити там, де публікуємо прочитан сторінки)
2. Працюємо по підручнику с.48-49. Прочитати текст, виконати завдання , переказати , користуючись лінією часу.
3. Виконати письмово завдання на с.49.
Списати уривок з тексту:
16 березня, понеділок
Я досліджую світ:
1.Опрацюйте в підручнику с.59-63
2. Перегляньте Відео 1 та Відео 2 :
Українська мова:
1. Пригадайте правила про іменник та прикметник. Перегляньте відео.
1. Пригадайте правила про іменник та прикметник. Перегляньте відео.
2. Перегляньте відео (за цим посиланням),
виконайте завдання, які пропонуються в ньому: с. 47 - прочитати вірш, завдання 3,5 (після вірша - зелена крапочка) виконати письмово у зошит!!!
Математика: Опрацювати матеріал підручника с.100-101, впр.1-3 - усно, 4.5 - письмово
Немає коментарів:
Дописати коментар